Wednesday, March 19, 2008

F..Thankx fOr all the sweet n hepi time..sadneSs..sickneSs..everything u did tO me



Erm tetibe trigt kt knangn lama..
Fussshhh knngn yg byk mgajar aku erti pgorbanan,kSabarn,pderitaan n juga kbahagiaan..
Bkn nk salah kan sesiapa n tkdir tp skurg2nye aku bsyukur gak mgenali insan yg pnh bthta kt hati aku nie..
Byk bnda aku blaja dr dia..

Dia la lelaki yg buka hati aku utk mnerima seOrg yg bgelar "kekasih" & sblm dia aku beria2 mnolak hbungan pcintaan kerana mahu mnumpukan phatian pd study n tu prinsip aku dl..
Dia hadir tepat pd masanye yg masa itu aku br je mnamatkn zman study wah skema plak..huhu sape sngka hbungan yg bmula dr kwn biasa akn btukar mjadi lebih drpd tue chewah mcm mnulis nOvel plak haha..Sbnarnye aku xsgka aku akn jtuh cinta kt dia dl sbb dia bkn jniS taste aku..hoho

xpyh cite pnjg2 sbnarnye aku tertarik dgn dia kerana aku suka n tringin nk jd rapat dgn family dia yg dulunye jiran aku swaktu aku blaja dl..
Wlpn family dia biaSa tp ntah mgapa aku suka n hepi sgt dgn kmeSraan yg mereka berikn n tunjukkan kpd aku n kwn mybe sbb fmily aku jauh time tue n siapa sgka hbgn baik tue akn btukar mjadi sebaliknye slps aku clash dgn dia..

Perghhhh pnjg gile tp yg pnting knangn bsama fmily nie byk mgajar aku n berikn aku kbhagiaan wlpn seketika n aku pn dh lupakn segala kOnflik demi kbahagian msing2 yg pnting aku xkaco mereka n mereka pn dh xde kena mgena dgn hidup aku hohoho..Aku ikhlaskan apa saja yg aku berikn kpd fmily ex aku tu..Tp aku still baik dgn kakak dia sbb dia merupakn kakak angkat aku wlpn xdpt jd kakak ipar jd kakak angkat pn ok la hehe n aku pun still lg baik dgn ex aku nie wlpn xjd kekasih tp kteOrg jd beStfrenz n aku still bley jd pdengar yg setia mcm dl2 gak..

1 sikap n pgOrbanan dia thadap aku yg aku xbleh n xkn lupakn ialah dia tetap akan memihak m memilih utk percaya kpd aku wlpn aku di fitnah nie yg wat aku reSpect n maafkn apa je yg pnh blaku antara kami dulu..time kaSeh utk sume kpercayaan tu pakteh n peja hrgai sgt huhu..
aku dOakn smuga mereka n aku bhagia dgn khidupan msing2 n smuga pakteh akn mnemui cinta n hidup baru amen....
.....tamat.....

No comments: