Monday, September 8, 2008

dugaan berpuasa....

erm sbtu hrtu aku n abg+kak ipar aku+ 2 ank sedara
blik ipOh utk bbuka pOse bsama mak n fmily di sana..
ok la beSh xthingga sbb dpt bbuka reramai n mak pn
mmg beSt n spOrting msak sedap yelah ank2 blik kan
n abg ipar baru aku tue blnja kfc "spicy crunch"..
pergggh giler babeng beSh nye hehe..
sbnrnye pling beSh buka rmai2 la...

n keesOkn hrnye pulang la kami ke rwg..
xbesh ler nk blik dh..
on da way nk blik tu tjadi la satu priStiwa..
nie yg xbeSh nie..
keta abg aku mragam plak..
cluth break wat hal nk msuk gear xleh..
ngada btul..

p/s : sblm memulakn prjalnan sila check keadaan keta anda!

tkandas la kteOrg kt hgway lg 3km nk smpai ke tOl tapah..
hampeh tul jam plak dh kul 5:40pm plak tue..
sO mmg ada hrpn buka kt tepi hgway je ni..
hmpir 1 stgh jam gak la tggu
slmt la ada anggota PLUS dtg mbntu bgaikn seOrg hero hoho..
dia tOnto keta smpai tOl tapah sO merasa la aku naik
keta yg trangkat tayar dpn hehe
besh...besh...hahaha
time kaseh kt pkcik tue..

sO kmudian kami cr bgkel n then keta pn siap slps 3 jam...
ksimpulan nye kami xbbuka di hgway tp di bgkel keta hahaha
setelah dr td mneguk air n mam roti..
akhirnye dpt gak aku mnikmati spinggan nasi lemak yg sedap kt hentian tapah..
pergggh time kaseh Allah ats rzekimu ni..
dugaan nieh akhirnye dpt gak diatasi dgn pnuh ksabarn..amin
yg pnting sume slmt..alhamdulillah...


keta yg sedang ditonto


cian haSya 1st day pOse dpt dugaan hoho


pOse aje hoho ;p

No comments: