Friday, December 19, 2008

debaran new year.....nOw bleh mula mengira utk melangkah ke tahun 2009...mengimbau kenangan & peristiwa sepanjang tahun 2008....

warghh lg 11 hr nak melangkah ke tahun baru...
kurang dr 2 minggu kan..mcm kejap je but nie
lah knyataan yg tpaksa ku terima...huhuu
umur ku dh btambah 1 lg sO jd lah 25tahun...tp kalo tgk still mcm 21 tahun lg chewahhhh hahaha prasan lor...byk gak perisiwa sepanjang tahun ni yg bleh diimbas samaada pahit or manis mcm gula-gula sume tue pengalaman n takdir yg telah ditetapkan utk kte rite??n seperti biasa sOalan yg akan sering berkumandang sepanjang bulan ini ialah
"APAKAH AZAM TAHUN BARU ANDA?"
wuhahaha sOalan standard la ble nk masuk tahun baru kan n jwpan aku utk sOalan itu ialah sama sperti tahun2 sudah
"SAYA INGIN JADI LEBIH BAIK & MAHU BUAT LEBIH BAGUS DR TAHUN LEPAS(2008)"
..sO diantara peristiwa yg tjadi spanjang tahun 2008 telah saya kumpulkan dibawah ini k...



my beShfrend & "biras" yenOt kawin (03 mei 2008)..dan dia bertanggungjawab utk ini ;p



tenkiu yenOt ;p


bekerja di zelleco engineering lOvely places & berkenalan dng mereka2 ini yg sungguh sweet n beSh...sO sad bile saya akan meninggalkan semua yg sweet2 nie utk bekerja di tmpat lain bermula 2 Jan. 2009 yg blOm psti ada sweetnye hohoho








my secOnd sister 'alang' married








bercuti ke penang tempat kelahiranku ;p






abang sulung ku pergi buat selama-lamanya




erm ni je kot yg blaku dalam hidup aku sepanjang tahun 2008 nie mybe ada yg terlepas pandang dr igatan ku tp kalo aku dh igt aku akan update lg k...

No comments: