Friday, July 31, 2009

ketenangan hujung minggu part II


Ketenangan hjung minggu kali nie aku isikan
dgn wat knduri kt rumah aku kt ipOh..
Knduri itu ialah knduri cukur jambul mimi & tahlil arwah abah aku n my late bro n smbut puasa skali..




slps selesai sume knduri kt umh aku,
aku telah mgangkut sluruh kaum kerabat aku pg mlawat adek ku
kt kem plkn kt k.kgsar..yelah sian dia meriah sket kalo rmai2 dtg kan..
bkn ade pape port besh pn just lpk kt pondok pelawat n wat mcm port sdiri
buka sume bekas2 mkanan lauk pauk bkelah n wat huru-hara kt sne..hehehe
tu la fmily aku dgn khadirn budk2 lg kecOh wOo..
Pjalanan yg mgmbil masa sejam stgh dr ipoh amat mnenangkn...
weeeee lg2 bg mereka2 yg hnya dOk di sblh jd "mem" je iaitu aku ler hehehe..
kembiraan tue rupanye hnya disiang hr sbb pd wktu mlmnye aku dikejutkn dgn berita yg bisa bikin hatiku susah lor..citernye di pOst yg akan dtg k..sO enjoy da' pic ye..


acu & the geng

No comments: