Monday, September 28, 2009

senyuman untuk saper tue??




Monday againnnnn!!!!!!!

hrnie 1st day masuk keje setelah seminggu lebih merilex kan diri & bgembira di hari raya yeah..

fusShhh perasaan n keadaan jgn tnye la phm2 je la..

MALASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

nk bgn pg MALAS nye
(opsSSss wktu cuti aku bantai tdo bgn lmbt al mklum la bkn slalu bgn je ade org sediakn bfaSt waaa algkah indahnya param..param...hahaha tp xla hanyut lmbt sgt limit kul 9.00am OKAY)

lgpn berada di kg wat kan aku tenang n damai je kecuali time grindu kt kucing ku (mr. cat)....weeeeeeeeee nk lg!nk lg!

tp apakah daya keje utk mcr rzeki perlu diteruskn..

chaiyOk..chaiyOk..

semangat suda kembali lor..ngegege

buktinye aku adalah org yg terawal smpai opis..

aku igt aku lmbt tp ramai org yg lg lmbt n malas dr aku hahaha..

keje yg bertangguh alahai sadis nye aku tgk..

sO aku pn mula lah operasi..

akhir & keSimpulan nye KEJE SUDAH SETEL pada pukul 4:30pm...



sENYUm



No comments: