Thursday, May 13, 2010

tertarik dengan ini

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud:
"Syaitan akan menghantar tentera-tenteranya untuk memfitnah manusia, manusia yang lebih tinggi kedudukan akan mendapat fitnah syaitan yang lebih hebat. Syaitan akan datang kepada seseorang kamu dan berkata:”Siapakah yang telah menjadikan kejadian ini? Siapakah yang telah menjadikan kejadian ini ? Sehingga syaitan akan berkata:” Siapakah yang telah menjadikan Tuhan kamu?”Apabila perkara ini berlaku kepada kamu maka mintalah perlindungan dengan Allah daripada syaitan yang direjam.”
(Riwayat Bukhari Dan Muslim)

Untuk Puan YOU sila lah jgn membuat fitnah terhadap saya & keluarga saya serta org yg rapat dgn saya..SemOga Allah s.w.t memberikan rahmat kepada YOU..amin..

NOTA:Saya akui mmg saya bukanlah baek & saya juga tidak lah sejahat mana seperti yang YOU katakan kerana saya hanyalah hamba Allah & manusia yg tidak sempurna sama seperti YOU tetapi yg paling penting saya tidak la sekeji YOU!

No comments: