Monday, June 14, 2010

abah day's


my abah dh train saya untuk hidup dalam keadaan yg sederhana n
sungguh2 simple but sgt nice n beautiful since dr kecik lagik..
time saya kecik kalo kekawan ade patung barbie saya perlukan masa
utk tggu abah belikn bkn xmampu but bila dh besar br saya paham abah
nk ajar saya hidup susah n berusaha utk dptkn sesuatu yg diidamkn
mcm iklan2 kt tv n drama tu but mmg blaku dlm realiti rite??
tetapi saya ada alternatif laen bermaen dgn
daun betik or pucuk ubi sbg gnti jd doll n doll tu cuma ade rmbut
tnpa tgn so saya n rakan sepermainan sewaktu kecik sgt kreatif
mgayakn daun2 tu yg dianggap sbg rmbut hahaha lawaks noh but
its fun xpcaye sila try nti..

my abah juga slalu bpesan hidup its more fun kalo kita kgsi
or beri kgembiraan kt org..n my abah gak ckp hidup xkan
bermkna kalo kita hidup tnpa memikirkan hati n prasaan org
laen n byk lagik yg my abah pesan but cukup hnya saya sahaja
tahu n jadikn sebagai pedoman utk mharungi hidup saya wlpn
my abah sudah jauh pergi meninggalkn kami sekeluarga but
kata2 n memOri masih lagi elok tersimpan di dlm kOtak memOri kami..
i miss my abah sO much..sO sempena abah day's
saya hadiahkn abah kbahagian utk nye disana iaitu dOa yg ikhlas dr seOrg anak..amin

Happy father's day
abah

"yOu always n everyday in my heart"



No comments: