Thursday, March 17, 2011

masa yang terluang

just nk share xtvt aku yg terkini.
lately aku sgt bz dgn training
utk wakil my company for internal sport tournaments
MFDM Group 2011
untuk acara bowling & mix bergu badminton .
xtvt pack dgn keje siang n balik keje teros pg training.
lewat mlm br smpai umah, 
mandi n teros booommmm hanyutttt.
mmg xde masa la nk on9 or update blog
so byk la idea utk entry my blog nie aku simpan kt kotak memori..
nti akan aku update jika ada masa oke!

sangat lama aku xjoin xtvt nieh.
memandangkan bowling nieh satu xtvt fav aku..
wlpn xteror but boley la maen kan.
so aku join je lawh bile dh terpilih
(terpilih oke bkn volunteer haha)
wlpn group company aku hanya dapat tmpat yg ke-4
dr 11 group ok la tu kan
but we enjoy the game (ayat cover) haha
so sebahagian pitcha seperti di bawah..
enjoyyyy!!






P/S: chubby kan aku?? this year aku nk start diet program haha..
byk baju yg suda mengecik baa..
25hb nieh my commpany akan buat annual dinner tema classy coporate so nti next entry i upload pitcha n story oke..
tgh pening nk pikiaq nk pakai baju apa..

No comments: