Sunday, August 28, 2011

kembali blogging!

Berhabuk sudah blog yg sudah lama ditinggalkan
Setelah melalui frasa hidop yang gelap seketika
Kini i'm back dengan perasaan yg segar dan berbunga-bunga..
Dengan doa dan semangat untuk melupakan semua yg berlaku sebelom ini
Dan mereka yg pernah menggelapkan perasaan serta emosi saya
Terima kaseh di atas segalanya dan semoga sentiasa diberkati hendaknya!

Sekarang saya sedang menaikkan kembali semangat
Dan mencorakkan kembali perjalanan hidop disamping mereka yg tersayang
IPOH adalah lokasi sementara yg saya pilih utk berbakti kpd yg sepatotnya.
Dengan doa dan sokongan dari mereka yg tersayang insy terang la kembali hendaknya hidop saya seperti yg selalu diimpikan..amin

Oleh kerana ini adalah bulan yg baik dan mulia,
dan perasaan hati saya sangat excited utk menunggu
adek-beradek serta tentera setia saya utk kembali berkumpul.
Terdetik hati utk menaip sesuatu..
maka terhasil la entry ini..
mulanya nk buat entry yg ringkas tp saya selalo terbabas tika meluahkn apa yg pernah ada dan terbuku dihati dan kotak memori saya..

jadi insy entry yg seterosnya adalah pada sebelom hari raya.. ;))

selamat membuat persiapan
untuk berhari raya!

No comments: