Saturday, August 30, 2008

merdeka...ramadhan...special in my life


huahua utk kesekian kalinye aku menaip..
erm dh lama xbkak blOg al mklum la internet
kt opis aku dh kn blOck sbb xbyr haha
chiiisss talak guna lor...

sgguh sadis n bagai nk pecah kpala aku hidup
n wat keje tnpa internet hohoho..xleh ngelat haha
nk on9 kt umh server plak lembab giler sO mmg xde hrpan la aku nk bkak hooho..

erm sO di ksmpatn nie aku nk wiSh HEPI MERDEKA DAY
utk kOrg sume..sama2 la kte hayati hari bsejarah nie ekh..
smgt2 medeka!!

Mnjelang hari mdeka ni dh 2 thun aku xsmbut dgn korg
kwn2 aku..tringt dl2 kalo mdeka je kte mSti smbut
bsama havOc n happening giler kan??kan??..
damn miss that momment..

wargggggh buka sejarah lama hahaha
kalo utk yg xtaw..Dulu2 zaman muda2 hahaha
chewah mcm dh tua plak hehe
xksh la..erm nk tggu cOuntdOwn mdeka je msti aku
n da geng dh ada kt klcc tmpt fav kami..

tgk kOnsert..lepaking..tgk bunga api n xtvt mnarik ialah mnyanyikan
lagu2 patriOtik dgn pnuh bsemngat hohoo..
kuat giler beb trutama skali mber aku aja si gadut tue
naik semua urat kt leher dia hahaha aja jgn marah rindu giler kt kO...

tp xleh disgkal la sOre dia mmg sedap(ampu beb)haha
seriOusly mmg sdap...hehe semua nie knangn yg best giler..
hbis je dh tntu kul 1.00am sO nk blik hOstel cfirm dh
xbleh msuk sO aku n geng slalu wat keje giler..

naik genting n tdO kt dlm keta kt ats woOoo sejuk lor n
pg2 trun bwh blik hooho giler ekh tp beSt wOoo...
mdeka2 gak bln ramadhan xbleh lupa bleh lupa..slmt mymbut ramadhn gak...
smuga ramadhan nie mbawa seribu mkna n keinsafan utk kita..
trigt plak kngn pOse time blaja dl..
nti2 la aku story hahaha..
mcm best je aku nie hahaha
tp mmg best pn...hoho

No comments: