Sunday, August 10, 2008

minggu yg memenatkan


Huh selesai sudah mjlis pkahwinan kakak aku..
Alhamdullah segala yg dirncang bjalan dgn lancar n sempurna..
tp adat la ada gak kekurangn tp sume tu xmjd msalh yg pntg selamat ijabkabul nye..
amen................

Yelah selama beberapa mggu aku n kak ipar,kak yatie aku wat psiapan exmple hantaran,cderamata n bnda2 remeh laen..
dgr bunyi mcm sikit n sng tp nk mbuat nye payah beb!!! bpeluh la gak..hbis sgala tenaga n idea beku gak la otak kami skejap..
al mklum la kami ni xbpngalamn nk upah bkn xmmpu tp saje nk merasai khangatan mjlis dgn mbuat sdiri lgpn bley jimat(sbb utama) hehe..

Byk kenangn manis yg blaku n bsyukur segala nye selesai n tbyar segala pnt lelah bila tgk kakak n abg ipar brku dgn mak aku tsenyum riang hepi la tu..sOrg syOk dpt mnantu br n yg bpasangan tue hepi sbb bsama akhirnye..

Dh la kt bwh ni ada la beberapa keping gmbr utk tatapn kwn2 ku yg tdk dpt dtg..
xpe yg pnting kawin aku msti datng taw!!hehe
thanx utk sume yg mbantu ye!



No comments: