Wednesday, October 8, 2008

sweet syawal 2008

pergh hari yg memenatkan akhirnye blalu pg,
skrg aku kenalah truskan hr2 as usually..
hari2 biasa tue xderk la yg istimewa but
yg special tue ialah sweet memOry bhari raya n bpOse..
msih terasa beb khgatan nye..

kbyakan kwn2 aku beraya pada thun nie sbagai seOrg isteri or tunagn org..
mybe adalah pbezaan hari raya diOrg dgn sblm nye..
n aku pn xktigglan gak wlpn tdk mpnyai sbarang tnda or ikatan
but we can also clbrate hr raya together wat haha..

1st year rya with my b is sO sO sweet n make me tOuching lor..
u noo wat hr raya ke-2 je my b sgup trun dr ijOk ke ipOh..
bcOz nk clbrate raya bsama..sO sweet kan..kan.utk saye ler..hoho

lg sweet dia dtg tnpa mberitahu n mnipu saya..
sweet ker tue??bley la..
sgguh ntah pape sggup bmaen dgn prasaan wOooo..
mula2 msg ckp:

dia : syg sOwie b xjd dtg ye..syg jgn mrah ye..

saya : its ok b..blik rwang nti pn bley raya sama kan..but npe xjd dtg?

dia : sbb b nk bwk mak pg puchOng raya umh sedara la..

saya : erm ok..have fun yar..!!

but sbnrnye saye dpt agak dh dia jd dtg cOz spnjang pjlnan sye nk blik ipOh dr kg dia sibuk dOk tnye kt mne n lmbt lg ker rupanye dia dh mnunggu di sinun hohoho..
bila tgk je dia ada hati yg pns trus tukar jd bunga2 chenta lalala hahaha...

sO after we spend time tOgether braya bsama n keesOkan nye kami wat bbq..terasa nikmatnye n bhagia nye bhari raya huhu...
beSh wOoo...

time selamat bhari rayayeah


time bbuka pOse

No comments: