Friday, October 31, 2008

kejutan yg perlu dihadapi..

fuSshhhh...~~hrnie tetibe aku dikejutkn dgn 1 news yg bley dikatakan mempengaruhi:-

moOd


selera makan


perangai


kata-kata


seluruh organ & anggota badan aku..


nak kata berita baik tp hati aku rasa sedih+hiba+gembira bila dgr berita tue..

selera makan plak mcm kureng plak slalunye aku kurang makan bila aku rasa excited & berdebar2..

perangai plak aku mcm malas nak berkata2 & paling malas skali ialah ble nk menjawab sOalan2 bOdo n xde kn mgena dgn aku(slalunye aku xmcm nie) n lawak2 bOdo mintak la dijauhkan supaya aku xkan mgeluarkan satu pangkahan yg bisa meruntum hati si pelawak tue..hoho

sbnrnye td aku telah diberitahu oleh sahabat baik aku yg dulunye sentiasa bsama aku sewaktu study kt uniSel dl..
kami mmg baek,kamceng,sekepala,sehati n semua pkataaan la yg dpt mberi gmbaran hbgn kami yg baik n rapat tu ;p

yelah kami merupakan rOomate,hOusemate n pnh sama2 jOin grOup kgsi gelap dl hahaha hepi n rndunye time tue..ops bkn kgsi gelap btul memain je ahlinye pn cuma 4 org je sbnrnye grOup melepak..

xsgka ekh aja dh nk kawen dh kO ye..owhoooooo rupanye aku terasa spt akn khilangan sahabat baik..erm xsedar rupanye dh mula 1 prubhan dlm hidup kte but life muSt go on n aku pn insy akn hadapi gak hari yg bhagia tue..ntah la bila dgr org laen nk kawen aku xrasa pape pn tp bile kO aku rasa khilgan n sOmething sgt..warggggghhhhh sedih lor...

anyway thanx aja utk sume memOry tue n smOga kO berbahagia n insy aku msti smpai jhOr pnye utk sama2 meraikan hari bhagia kO tue..warghhhhhhh amek mOod blik nie.....



sELAMAt bERBAHAGIa
syam&aja

No comments: