Monday, June 8, 2009

segamat we cOming!!!!


wah lama giler gax xupdate blog nie..
bkn sbb xde stOry nk kOngsi but keje aku yg smakin bz..
n kmalasn melanda jiwaku hohohoho
lama dh xblOgging sO rndu giler sO aku nk wat maratOn citer2 or pristiwa2 yg mnarik blaku dlm life aku haha..(menarik ker??)

10hb Mei aku n my b telah mlencOng ke segamat..
balik hari je..
bagai nk patah pinggang aku..
n mgakibatkan aku MC 1 hr selamba cr psal kan huhuhu
1st time aku jejak kan kaki kt daerah tu..
pjalanan yg mgambil masa 3jam lebih..
kOmen - indah & menarik & sempOi
bkn saje2 but temankn my b amek awek kwnnye yg nk blik
sbb cuti sem dh start kan..
student UITM rupanye sO ptama kali gak
jejak kan kaki ku kt UITM segamat lor hehehe..
kalo tak xmerasa la..
sempat gak la singgah ke beberapa pOrt beSh..
sO diantara mOments2 yg terindah (indah ker????)n pmandgan yg mnarik spanjg hari tue aku paparkan kt bwh..

>

haiyak tetibe tayar wat hal plak kt pOrt xbeSh plak tue nk taw kt ner?


kat sini lor
seram!!


tpaksa stOp sbb keretapi nk lalu


dh smapai uitm jOhor

No comments: