Saturday, June 13, 2009

survey time BOSAN!! sila..sila..

1. Bekas kekasih saya adalah..
seorang radiographer yg skrg berada di berjuntai biStari.

2. Saya sedang mendengar...
Lagu sampai menutup mata by acha septriasa mdayu2 je

3. Mungkin saya patut..
balik ipOh tnpa mnunggu mr cat yg lmbt sgt smpai..(alasan-adeknye gune keta huh)
pdhal hati ku sudah tlebih dulu terbng ke ipoh hohoho sbr2 peja yg cOmey ;p

4. Saya suka...
maen game,blogging,shopping,bOwling erm byk lg ler

5. Sahabat-sahabat saya...
sumernye baek hati mcm aku yeker????wakaka

6. Saya tak paham...
kalo org xsuker sama aku kerana aku kan baek hati n senggal hahahaha

7. Saya kehilangan..
2org tunggak utama di dalam familyku iaitu arwah abah n arwah abg..
smuga rOh mereka ditmpatkan dikalangan org yg sOleh amin....

8. Ramai yang berkata..
aku smakin makin chubby tmasuklah mr cat yg suka bahan aku sbb aku dh chubby..
salah ker?yg pnting aku comey(yelah tu)hehehe

9. Cinta itu adalah...
salah satu kbahagian aku..

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
sibuk blogging utk hilangkan kbusanan & kbenggang an sbb letih mnuggu mr cat(itu aku la!!)

12. Saya akan cuba...
mjadi seOrg anak,kekasih,adek,kakak,umat yg baek & solehah..
dOa2 kan ye..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
forever n ever....

4. Telefon bimbit saya..
NOKIA –6810 & Motorola-L7 dua2 ada hilang 1 button sbb telah dikOpek oleh ajim ank buahku

15. Bile saya terjaga...
saya akn meraba2 cr hset sbb nk tgk jam

16. Saya paling meluat...
org yg gedikz+bget beSt+pOyoz+xtaw mghormato org lain

17. Pesta/parti adalah
utk meraikan sesuatu n best gak kalo pg sbb bleh tgk gelagat org n jmpa dgn rmai org tp bkn pesta liar la..

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
kucing+hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
18th-skrg

20. Hari ini..
aku nk blik ipOh umh mak aku yahOoooooo tp tggu mr cat yg telah spOil kan mOod aku

21. Malam ini saya akan..
berada di ipOh smbil main dgn baby br iaitu MIMI

22. Esok pula saya akan..
kuar bsuka ria bsama fmily mgkin nk pg tgk mOvie

23. Saya betul2 inginkan..
duit...duit...hahahaha byk nk buy nie(mata duitan kan???)

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
wah makin mgembang pau kt muka aku nie(pipiku makin tmbam)

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
ermmm shopping complex la sbb-nk pg juscO ipOh sbb mr cat ku nk cr kasut buaya

26. Makanan barat atau jepun..
barat la...jepun kureng suka ler...

27. Bilik yang terang atau gelap..
sederhana xterang n xgelap yg pnting kemas

28. Makanan segera adalah...
meggi+sos cili+kopok ikan

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"cpt la b..dh senggal nie"

30. Siapa yang anda ingin tag..
abai
iez
yana
n saper2 la


SEKIAN, TERIMA KASIH

No comments: