Tuesday, September 28, 2010

Saya Turut Sedey..Rindu pada zaman kegemilangan POOH & PWTC


Sedey & Ralat..(∩▂∩) (¬▂¬)
sebab saya baru kehilangan seorang sahabat..
sahabat yg sgt baik & sgt menghiburkan hati..
bersama arwah,byk kenangan yang tak akan saya dan kekawan lupakan..
zaman kegemilangan
POOH aka Persatuan Orang-Orang Hensem
dan
PWTC aka Persatuan Wanita Ter Cantik..
geng2 igt tak??
pada waktu mlm beramai2 pg ke uptown 3 kereta..
balik dr uptown lepak mapley..
blik dr mapley pg round2 area sksyen 2 cr umah kosong
n konon2nye nk ikot citer
mencari entiti..
tp pantang dgr 1 bunyi yg pelik sume dok lari litang pukang ketakutan mmg lawoks n bahaya but its fun n teringin nk buat lagik..
lpstu time final exam utk paper C++ org dok sebok study,kami bleh wat rakaman konsert n then si arwah ni akan bertindak sbg director dan edit video konsert 2 persatuan nie jadikan gempak..sgt tidak masok akal tp we fun n alhmdullah mereka2 yg terlibat dlm pembikinan video nie lulus gak paper C++..tp malangnye kami sumer telah hilang copynye..dan 1 lg uools pwtc n pooh members igt tak,kita buat bbq kt baiduri appartment yup Baiduri Hell nama yg mjadi sebutan hangat dl2..lpstu si arwah nie buat slide show pic bbq tuen then masok kan lagu bila rindu by ruffedge..time tu kita dh cuti sem so time cuti tgk msti sedey n rindu sesama kita..
saya sgt rindukan sume kenangan tue..sedeynye biler saya lihat sekujur tubuh sahabat saya buat kali terakhir..sgguh xpercaya dia sudah meninggalkan org2 yg tersayang di dunia ini buat selama2nye..tp nie adalah lumrah alam setiap yg hidup pasti akan mati..kalo lah masa boleh diputarkan kembali..saya nak menikmati sepuas2 nye bsama uols..kepada arwah we' peja doakan semoga roh mu tenang di sana..dan ditempatkan dikalangan mereka2 yg beriman..
Amin..
Al-Fatihah..




No comments: