Tuesday, October 5, 2010

Fasting & Eid 2010

haiyakkkk raya suda maw habes br nk upload pic hari raya n tu blom lagi pic n story utk puasa haha..manyak terok lol..hehe disebabkan keje & masa xmgizinkan n bz dgn keje di opis yg blambak n selain itu al mklum la bulan puasa nk blogging pn rasa malas n raya plak i cuti hampir 2 mggu sgt best wOo pastu attend open2 houz n pi beraya sakan n berat bdn pn sakan la naaek nye hehe so saya peram pic2 n story pose n raya lelama..antara xtvt sepanjang puasa n raya tahun 2010 nie saya combine kan skali utk post kali nie:-

Bulan Ramadhan




*Superb best & sgt sweet dpt bjumpa n berkumpul dgn kawan2 serumah n sehostel time study dl...saya sgt rindukan time study dl2 sgt giler n bile plan nk reunion utk buka pose saya sgt teruja n fun biler saya dpt spend time dgn mereka2 ini..wlpn xsemua dtg but ok la dr xde lgsung kan..special thanx for coming to all Persatuan Wanita TerCantik members..




















so story basi utk raya 2010 saya xde la havoc sgt biase je tp meriah la..raya 2010 nie sama la smbutan nye spt last year,bfore raya spt biasa saya akan blik awal ke ipoh umah mak saya utk kemas n wat la pape yg ptot al-mklum la nk raya kan..n raya lg meriah sbb ada anak2 sedara ku yg hyper mcm mokde nye gak haha so raya xberseri kalo xde sessi bermaen bunga api lalala...
























1 syawal setiap tahun perkara wajib adalah pg mnunaikn solat raya n habes je solat raya kami sekeluarga akan pg melawat abah n selepas tu br la kamu balik n bersalam2 salaman dan mnikmati juadah hari raya..sama je spt sume org n hari raya adalah sgt happening..

slalu nye hari raya mmg my family akan plan wat sessi mkn2 kira mcm family gathering ler spt sblm nie raya 2008 last raya with my late bro kteorg wat bbq n laksa n ajak jiran2 tp kali nie sederhana sket sbb kteorg wat internal je n wat steamboat n yOng tau foo n pcubaan ptama kali i wat kuah yong tau foo tue bjaya n komen2 amat mgembirakan hehe..











sO tamatlah kesah pnjang hari raya..xlarat nk taip n tggu nk upload pic..berukband mcm siput ba alip ba ya hehe..so enjoy yeah di hari raya n di bawah adalah pic bonus haha

No comments: