Friday, October 22, 2010

today its my BIRTHday


beautiful friday morning..bgn pepagi not as usual this munin' special,saya senyum sendirian n wish sdn bhd "epy bufday to me" n hOpe this year saya dpt apa yg dihajati n kbhagian always with me Insya Allah amin...pls pray for me toO..

selain tu spt biasa, saya pg keje dgn muka yg berseri2 wlpn tnpa make up(prasaan saya la)(≧◡≦)..then buat keje dgn hati yg berbunge2..lg berbunge sbb saya tenang n kureng gangguan disbb kan bos saya outstation..
tenkiu my bos n tenkiu ALLAH ats ktenangn for today..(≧◡≦)
balik keje rest n lyn deretan fav citer kt channel zee spt hr2 sblm..
n mlm prepare dinner mee goreng special for me sbb perot dh bekeroncong (◕‿◕✿)..
n mlm on9..blogging..reply komen kekawan yg wish me kt fb..smbil berbls text dgn mr. LOVEaholic n smbil lyn n gembira kan hati tgk channel wrna mmg saket ht n pedih perot lyn lawak jijan n johan n da geng..teror kan saya wat sume tu dlm 1 masa haha..
n slps blogging nie saya nk rest smbil tgk tv n then lewat mlm sket saya nk mgadu n meminta smethg dr-NYA n bersyukur kerana saya maseh bernyawa selama 26 tahun n akhirnye tdo smbil bermimpi utk kuar date n celebration my birthday with my jantung hati tommorow..sgt excited(。❤‿❤。)

Lastly...
thanks to all my friends n my family yg wish n doakan me for my birthday via phone / sms / mms / fb..n special thanks to my jantung hati mr. LOVEaholic for the special wish & present yg buatkn setiap wktu & saat ble i tgk i akn igt kt b (✿◠‿◠)..

terima kaseh juga kpd mak yg melahirkan saya tepat pukul 10:35 pg td pada 26 tahun lepas..semoga mak pnjg umor n sehat slalu amin~~


hope uols hepi pada date yg sgt bmkna nie 22/10/2010..have a nice day..
٩(-̮̮̃•̃)۶ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ٩(-̮̮̃-̃)۶


this song i dedicate special for me..jgn mare (*^ -^*)
**sila jangan segan silu utk klik PLAY button utk mendengar **PEACE**

MusicPlaylist

No comments: