Thursday, May 21, 2009

layan "jangan tegur"



time blik ipOh hrtu aku spend la time bawak ank2 buah
pg layan citer "jangan tegur"
wlpn dh tgk dgn my b tp anak sedara aku xtgk lg
sO aku lyan je la utk kali ke-2
kasik diOrg takut sket hahaha jgn katakan diOrg
aku pn seram gak hehehe..
Kesan bila dh habis tgk citer nie ank sedara aku
hasya yg pakai baju biru
tue takut nak pg bilik air sOrg2 nk ke masuk bilik pn
takut n nk ke dapur pn takut wawawawa
hbis adek aku jd mangsa kena temankan dia xhabis2
"acu temankan adek chu" itu la rayuan nye..
naik panas adek aku tp apakan daya temankan gak
yelah anak sedara tunggal pOmpuan so mgada2 la..
Dia mana brani ajak aku temankan sbb taw kalo
aku temankan cfirm dia lg kelam kabut sbb aku
bkn temankan dia tp takutkan dia lg adalah hehehe
sO kesimpulan nye:
citer nie mmg beSh n seram (bg aku yg kureng kberanian haha)
tp kalo tilik btul2 aku rasa pnh tgk citer nie versi thai
rasa2 aku ler mybe sama or mybe ada lain sket hohoho..
hantu nye pn bleh than real gak..
kira kalo dlm pgung tue aku akan kuarkan vOkal aku dgn mjerit hahahaha..
ok selamat menOnton!!!!



No comments: