Sunday, May 31, 2009

aku jadik bidan terjun!


tarikh 30 Mei tjd nye 1 priStiwa yg amat giler..
aku telah mjd bidan terjun..
ini kerana aku telah menyambut kelahiran ank
sedara ku yg ke-7 di dalam kereta..
perggggh giler kentang..hohoho
pgalman yg mgerikan but satu pgetahuan yg xpnh
tfikir nk taw hahaha...
baby yg btuah itu telah selamat dilahirkan didlm
kereta slps tOl rawang pada pkul 6:30am..
pling mnarik aku bpeluang tgk baby tu mluncur
keluar n trus mnangis..
mybe sbb tkejut n ksejukan kOt..
keadaan aku???of cOurse PANIK gilerr n trus blurrrrr...
yg aku tfikir trus drive mnuju ke hOspital...
Baby tue yg diberi nama "NORSYAMIMI DHAMIRAH"
yg bmaksud "Keharuman Jiwaku"
nama plihan aku tue
selamat xtaruk nama norketa wawawawa...
Tp alhmdullah la bsyukur sumenye slmt..
smpai hOspital,klahiran mimi mjd tOpik hangat ler sumer staff nurse bkerumun nk tgk dia hehehe..
satu pgalaman yg mnarik kan???

No comments: