Tuesday, May 12, 2009

mOvie time



wekends hrtu aku n my b dh layan citer bOhsia..
mulanye aku igt nk lyn kat ipOh je dgn adek n ank2 sedara tetibe my b col igtkan mane bleh bwk bebudak kan 18PL n sruh tgk citer lain kalo nk tgk citer tue dgn dia nti kt OU (uik sbnrnye nk ajak aku tgk wyng gak la tu)lols br terigt hehehe sO hampalah perasaan ank2 sedara aku yg bsemngat nk tgk citer tue sbb diOrg minat aksi2 rempit nie huisssh mntk2 la bila bsr diorg xjd mat rempit hehehe....
sO aku bwk la bebudk tue tgk citer lain..
kOmen:
*Besh n menarik
*Byk mesej yg bguna
*Bleh la layan citer nie

wlpn byk aksi2 panas dlm citer nie tp kalo difikirkan gerun gak kgiatan2 bOhsia nie sama ada sama or lbih kureng dgn jln cerita nie or lg teruk n xsenOnoh kan..tp dlm filem nie aku minat tgk lakOnan shahiziey sam tue hahahaa..tp ada gak bab2 yg lawak yg wat pggung bising n kecOh hohoho...
sO jgn lupa tgk k n then kOmen ler...

No comments: